melodifestivalen 2012

Här är lite bilder från genrepet. Vi stod precis där artisterna gick in och alltså kolla sista bilden!! Danny kollar rakt in i min kamera!! dör lite.

Idag har jagför fösta gången i mitt liv varit i Globen! Kollade som sagt på genrepet av melodifestivalen. Vihade riktigt bra platser också så man såg allting. Riktigt kul! Om jag bara får heja på en så måsta jag nog säga Danny! Annars gillar jag Loreen och Molly med.



(alla bilder är tagna av mig och får inte kopieras utan tillstånd)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



bloglovin
Trackback


Hejsan!
Jag som driver denna bloggen heter Mikaela, är 15 år gammal och bor i en liten håla i småland.
Jag har ett stort intresse för mode och här i bloggen får ni ta del av mina outfits och bilder som jag fotar med min Nikon D60. Hoppas ni gillar min blogg och följer den via bloglovin' :)





Translate my blog into
your own language: