zumba och lite annat

lite halvsvettiga bilder, haha.

Idag hade vi friluftsdag i skolan, då man får välja bland lite olika saker. Jag valde yoga och zumba. Zumban vad faktiskt väldigt kul men skitsvårt eftersom jag aldrig gjort det förrut. Somnade en stund i soffan när jag kom hem, sen åkte jag till gymmet. Som om jag inte hade tränat nog liksom. Har haft int i halsen hela dagen också så det var ju skitsmart. Ska lägga mig i sängen å kolla på film nu. Historiaprovet imon får gå som det går, orkar inte plugga mer på det. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Sara

Fin :)

2012-02-04 @ 08:10:04
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Olivia Larsson

Zumba läste jag här.. Har funderat på att börja träna zumba, är det något som du rekommenderar?

2012-02-04 @ 14:16:32
URL: http://olivialaarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



bloglovin
Trackback


Hejsan!
Jag som driver denna bloggen heter Mikaela, är 15 år gammal och bor i en liten håla i småland.
Jag har ett stort intresse för mode och här i bloggen får ni ta del av mina outfits och bilder som jag fotar med min Nikon D60. Hoppas ni gillar min blogg och följer den via bloglovin' :)





Translate my blog into
your own language: