rätt bra ändå.

Ingenting är som det ska ju. Nu fungerar inte internet! får ryck!! Var själv hemma i tre timmar och hade inget att göra när jag insåg att internet inte fungerade. Bestämmde mig för att städa huset och baka kladdkaka. Mamma blev iaf. glad när hon kom hem från jobbet. Vi gick en kvällspromenad med hundarna, beställde pizza, myste framför idol och tjockade oss med en 2 liters cola och mörk choklad med havssalt(finns det något godare?). Killarna i huset är på äventyr så det blev tjejkväll, hihi myyys.
Ska förhoppningsvis fixa internet imorgon så jag kan blogga lite bättre och svara på kommentarer. Ha en toppenhelg allihopa :)

bild från i somras.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vem är din favorit i idol då? :)

2011-11-12 @ 10:42:09
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



bloglovin
Trackback


Hejsan!
Jag som driver denna bloggen heter Mikaela, är 15 år gammal och bor i en liten håla i småland.
Jag har ett stort intresse för mode och här i bloggen får ni ta del av mina outfits och bilder som jag fotar med min Nikon D60. Hoppas ni gillar min blogg och följer den via bloglovin' :)





Translate my blog into
your own language: