våååååår


Såhär såg jag ut i förrgår - tröja från VILA, ringar från H&M och guldfynd by Kenza

Vilen härlig fredag det var varit! (ja, förrutom att vi var i simhallen med skolan då). Chill dag och helt underbart väder!!! Vad jag vet så ska det ju tydligen fortsätta såhär(?). Så härligt att kunna börja använda vårkläder. Tänk att vädret kan göra en så glad, haha.
Håller som sagt på med en ny bloggdesign, vilket gör att jag inte har tid att blogga så mycket. Måste hinna med lite plugg i helgen så jag får se om jag hinner bli klar. Hoppas!



Kommentarer
Postat av: NELLY

Oh shit vad snygg du är bruden!

2012-03-28 @ 00:21:36
URL: http://nnahlbom.blogg.se/
Postat av: Ninni - Foto & Vardag

så läckra bilder

2012-03-28 @ 14:56:49
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



bloglovin
Trackback


Hejsan!
Jag som driver denna bloggen heter Mikaela, är 15 år gammal och bor i en liten håla i småland.
Jag har ett stort intresse för mode och här i bloggen får ni ta del av mina outfits och bilder som jag fotar med min Nikon D60. Hoppas ni gillar min blogg och följer den via bloglovin' :)





Translate my blog into
your own language: